Vecka 14 med oss <3

Hej kära Tilia-medlem. Vi tänkte nystarta vår måndags-blogg, där vi berättar om vad som händer under veckan som du som medlem kan ta del av. Vi berättar också lite om vad som händer i organisationen eftersom vi nu växer så det knakar och breder ut oss på fler platser i Sverige, allt för att kunna nå fler, med aktiviteter som gynnar din inre hälsa.

Den här veckan börjar med att vi är i Göteborg och utbildar vår TREDJE lokalavdelning. Alltså en plats där Tilia kommer kunna finnas för stöd IRL i form av det som unga önskar. Hitilla har vi på alla platser främst fått önskemål om härliga avslappnande aktiviteter och att kunna gå BeYou, alltså vår självkänsla-grupp. Så, här hittar du oss denna vecka:

ONSDAG

Tilia Göteborg

Är du sugen på att bli volontär är du varmt välkommen att kontakta oss på: goteborg@foreningentilia.se och berätta lite om dig själv och varför du vill engagera dig för ungas psykiska hälsa, så hör vi av oss!

TORSDAG

Yoga med #tiliaöstersund

Läs mer här!

LÖRDAG

Årsmöte

Nu på lördag är det Årsmöte. Wohohohoho. Årsmöte kanske kan låta som ett lite tråkigt ord, kan vi tycka. Men vi brukar mer se det som ett fint tecken på att våren är på gång. Vi packar ihop och berättar om verksamhetsåret 2018, eftersom vi är en ideell förening är det så en gör. Och sedan tackar vi den styrelse som lett arbetet under året och välkomnar en ny, för 2019. Såklart är det mys, soffhäng, fika och kramar också – för den som vill.

Tid: 14 – 16

Plats: Regnstigen 3, Solna, Stockholm

OSA: senast 3 april till info@foreningentilia.se

SÖNDAG

Yoga för framtiden i Västerås

Det finns så många vackra själar som hittar på olika initiativ för att skapa insamlingar till Tilia, där medel går till vårt stödjande arbete. På söndag välkomnar eldsjälarna Maria Eckemark och Nicklas Eriksson er till World Class Arena i Västerås.  Tiden är kl: 14.00-18.00 och det är en eftermiddag fylld med  Hatha flow, Yin yoga, Mental träning, Info om psykisk ohälsa, Föreläsningar och livemusik i olika former kommer att ske. Vår Jackie kommer att besöka och berätta om vad Tilia betytt för henne, så missa inte. Här är Yoga för framtidens Fb-event!

Yoga med #tiliastockholm

Läs mer här!

ALLTID HOS TILIA

Vår chatt är öppen, varje kväll, 365 dagar om året. Denna vecka sitter Olivia, Lydia, Sofie Sv, Ida, Lovisa, Patrik och Emma i chatten. Här kan du läsa mer om allt vårt stöd.

Kramar från oss på,

Team Tilia