Medarbetare – Tilia

Medarbetare

Varmt välkommen till oss. Det är vi som är anställda på riksorganisationen Tilia och arbetar på kansliet i Stockholm.Allt vårt stöd är tillgängligt vart du än bor, men vi finns också på ytterligare fem platser lokalt. Vill du istället kontakta någon av våra lokala avdelningar, gör du det här.

Post- och besöksadress

Tilia, Regnstigen 3, 16960 SOLNA

Epost

info@foreningentilia.se

För frågor som rör Tilia, som att boka våra föreläsningar och utbildningar, göra studiebesök, frågor om medlemskap, bloggen eller egna insamlingar.

(Sidan är under uppbyggnad).

Annso Blixt

Grundare & verksamhetsledare

Grundade 2012 Tilia, har sedan dess bland annat utsetts till Årets medmänniska av Svenska Hjältar, ChangeLeader hos Reach for Change. Ett brinnande hjärta för barn, unga och helhetshälsa. Det snart 10-åriga engagemanget har innefattat bland annat ideell organisation, behandlande verksamhet och friskvård.

Kontakta mig om organisationsutveckling och lokala avdelningar. Epost: annso@foreningentilia.se

Här hittar du mitt CV.

Louise Aronsson

Ansvarig påverkande arbete

Med djup förankring i dagligt arbete nära unga med psykisk ohälsa har Louise ena foten i ungas verklighet, andra i förändring på strukturell nivå. Har bland annat nominerats till Årets samhällsförändrare hos Fryshuset och ansvarade för stödverksamheten då den fick Psynkpriset av Sveriges kommuner och landsting 2016.

Kontakta mig om press-relaterat,  sponsorskap, företags-, kommun- landstingssamarbeten. Epost: louise@foreningentilia.se

Adam Werner

Föreläsare

Studerar till sjuksköterska, har varit volontär hos Tilia sedan några år tillbaka och där bland annat varit lägerledare, med tiden har engagemanget med stor framgång kommit att handla om förebyggande arbete och hjärtat brinner extra för förändring kring sjuka strukturer runt unga individer med psykisk ohälsa, inte på att det är fel på individerna. Förutom att föreläsa är Adam engagerad lokalt i Tilia Göteborg.

För bokning: info@foreninentilia.se

Josephine Mårtensson Wallin

Samordnare onlinestöd

Kontakta mig för frågor gällande Tilias stödverksamhet online.

Epost: josephine@foreningentilia.se

Sofia Askesjö

Samordnare lägerverksamhet

Kontakta mig om frågor gällande Tilias lägerverksamhet.

Epost: sofia@foreningentilia.se

Kajsa Ahlström

Projektledare “ungas röster”

Studerar just nu “Ledarskap för en hållbar värld” på Röda korsets Folkhögskola, har tidigare studerat bl.a. sociologi och mänskliga rättigheter vid Valdosta State University, USA. Tidigare erfarenhet av att jobba nära unga i ideellt engagemang på dagcenter för barn och unga i Laos, som aktivitetsledare för nyanlända ungdomar hos Röda korset samt i Tilias stödchatt och i Tilias påverkande arbete. Har i detta engangemang fått se många exempel på hur viktigt det är att unga människor tas på allvar av såväl beslutsfattare och myndigheter som av vuxenvärlden i stort. Drivet finns framförallt i att det bör vara självklarhet att alla grupper unga blev sedda och lyssnade på i de frågor som påverkar dem.

Epost: kajsa@foreningentilia.se