Kontakt & kontaktperson

stockholm@foreningentilia.se, Ida Eriksson

Aktiviteterna är kostnadsfria som medlem i Tilia, vilket också är utan kostnad. BLI MEDLEM HÄR!

Yoga med Tilia & Yogayama Sjöstaden v. 52 till 2

Under julen har du som är medlem i Tilia möjlighet att gå på alla pass, kostnadsfritt under vecka 52 – 1 och 2. Anmäl dig med namn, telefonnummer och vilket/vilka pass du vill gå på till stockholm@foreningentilia.se

Schema vecka 52

Schema vecka 1

Schema vecka 2

Yoga med Tilia & Yogayama Sjöstaden VT 2020

Yogayama Sjöstaden erbjuder er medlemmar i Tilia kostnadsfri Yoga, Vinyasayoga, på onsdagar. Yogan startar igen 15/1-2020.

Vinyasayoga är en mjuk och flödande yogaform där du får sträcka ut kroppen sammanflätat med ditt egna andetag. Många är idag inte alls medvetna om hur de andas och att ens egen andning är direkt kopplad till känslolivet. I yogan ägnas därför andetaget stor uppmärksamhet och de fysiska rörelserna är egentligen bara ett verktyg för att närma sig den egna andningen och det som finns på insidan.

Inga förkunskaper krävs och vill du bara vila på mattan en stund så går det också bra.

Anmälan till: stockholm@foreningentilia.se (senast måndagen innan varje tillfälle, ange namn och telefonnummer*)
Datum: Start igen 15/1-2020, sedan varje onsdag
Tid: 17:30 – 18:30
Plats: Yogayama Sjöstaden, Hammarby allé 53, Stockholm
Ledare: Sofia Kingstedt, Yogayama

*Gäller i mån av plats

Självkänslagrupp: BeYou

Ansökan är stängd. Vi återkommer om eventuella nya datum för hösten. Ansökan till BeYou online är öppen, där vi startar så snart vi har en full grupp. Kika in här

Självkänsla-grupperna hjälper dig att arbeta med din självkänsla och ger dig verktyg att hantera livet. Grupperna utgår ifrån boken med namn BeYou, en bok som Tilia tagit fram och använt i sitt arbete i både stödgrupper men också lägerverksamhet under sina verksamma år.

Innehåll

1. Tanke & känsla påverkar vad du gör
  2. Självkänsla & självförtroende
  3. Kropp & ideal
  4. Stress & prestation
  5. Relationer
  6. Inre motivation

Anmälan till: info@foreningentilia.se

I din anmälan berättar du lite om dig själv, som namn och ålder samt hur du tror att dessa självkänsla-grupper skulle kunna hjälpa dig. Ange också att det är i Stockholm du vill gå. Vi hör sedan av oss till dig då din plats är bekräftad med mer information om dessa träffar. Stödgrupperna hålls med boken BeYou som grund, i grupper om cirka 6 – 8 deltagare.

Kostnad: 300 kronor* – där det du betalar för är boken BeYou + porto. Grupperna innehåller även handledning och föreläsningar, då gruppträffarna pågår. Du behöver vara medlem i Tilia, vilket är kostnadsfritt. BLI MEDLEM HÄR!

*Vi arbetar ständigt opinionsbildande för att samhället ska bekosta omkostnaderna för dessa stödinsatser. Tills vi nått detta behöver vi ta en avgift. Är denna avgift hindrande för dig att kunna delta, kontakta oss så löser vi detta!

Datum: uppdateras vid grupp-start

Tid: uppdateras vid grupp-start