Stockholm – Tilia

Aktiviteter #tiliastockholm

Info om aktuella aktiviteter i Tilia Stockholm uppdateras löpande här.

Yoga med Tilia & Yogayama Sjöstaden

Yogayama Sjöstaden erbjuder er medlemmar i Tilia kostnadsfri Yoga på onsdagar hösten 2019.

Genom att träna kroppen vill man i hathayoga nå sinnet och därmed finna inre balans. Fysiska rörelser kombineras med andningsövningar och närvaroträning för att sträva mot att få en stark och hållbar kropp och psykiskt välbefinnande.

Anmälan till: stockholm@foreningentilia.se (senast måndagen innan varje tillfälle, ange namn och telefonnummer*)
Datum: Start onsdag 14 maj, sedan varje onsdag

Tid: 17:30 – 18:30

Ledare: Sofia Kingstedt, Yogayama

*Gäller i mån av plats.

Självkänslagrupp: BeYou

Ansökan är stängd. Vi återkommer om eventuella nya datum för hösten. Ansökan till BeYou online är öppen, där vi startar så snart vi har en full grupp. Kika in här

Självkänsla-grupperna hjälper dig att arbeta med din självkänsla och ger dig verktyg att hantera livet. Grupperna utgår ifrån boken med namn BeYou, en bok som Tilia tagit fram och använt i sitt arbete i både stödgrupper men också lägerverksamhet under sina verksamma år.

Innehåll

1. Tanke & känsla påverkar vad du gör
  2. Självkänsla & självförtroende
  3. Kropp & ideal
  4. Stress & prestation
  5. Relationer
  6. Inre motivation

Anmälan till: info@foreningentilia.se (senast 12 juni)

I din anmälan berättar du lite om dig själv, som namn och ålder samt hur du tror att dessa självkänsla-grupper skulle kunna hjälpa dig. Ange också att det är i Stockholm du vill gå. Vi hör sedan av oss till dig då din plats är bekräftad med mer information om dessa träffar. Stödgrupperna hålls med boken BeYou som grund, i grupper om cirka 6 – 8 deltagare.

Kostnad: 300 kronor* – där det du betalar för är boken BeYou + porto. Grupperna innehåller även handledning och föreläsningar, då gruppträffarna pågår. Du behöver vara medlem i Tilia, vilket är kostnadsfritt. BLI MEDLEM HÄR!

*Vi arbetar ständigt opinionsbildande för att samhället ska bekosta omkostnaderna för dessa stödinsatser. Tills vi nått detta behöver vi ta en avgift. Är denna avgift hindrande för dig att kunna delta, kontakta oss så löser vi detta!

Datum: 17/6, 19/6, 24/6, 26/6, 3/7, 7/7

Tid: 18:30 – 20:30