Insta live – Tilia

Insta live

Insta live hösten 2018 – mer info kommer inom kort!

Så här går  det till! Leta upp oss på Instagram, där heter vi ”teamtilia”. Du kommer att se att vi är inloggade genom att vår logga blir röd och en liten ”live-symbol” syns. Under sommaren har vi oregelbundna tider, så håll utkik när vi delar information om nästa sändning. När du väl är inne håller våra fina volontärer i trådarna, och tillsammans ser vi vart samtalsämnena går och hjälps åt att bli lite klokare på detta som vi kallar livet. Vi vänder oss till alla unga, oavsett könsidentitet.

Reglerna är enkla, tillsammans blir allt lättare och vi finns på Instagram där det bara är att hoppa in på en live-sändning. Här kommer vi att prata om allt mellan himmel och jord, som vanligt.

Insta-live är ett öppet forum, därför önskar vi respekt för varandra samt den resa var och en går genom. Vi kan på detta forum inte gå in i enskilda situationer eller ge individuellt stöd. Önskar du djupare stöd hänvisar vi dig till chatten (där vi finns varje kväll mellan 21 – 22:30 eller mailen.