Bli privat sponsor

En av våra tydligaste grundvärderingar är att det är ungas röster vi ska lyssna på. Som privat sponsor är du med och hjälper ungas röster att få höras och bli lyssnade på. Det gör du genom att stötta både vår stödjande verksamhet och vårt förändringsarbete med 300 kronor/år.

Vi tror inte att det finns tydliga gränser mellan att vara vuxen, ung och barn men av praktiska skäl har vi ändå valt att sätta en gräns där vi hänvisar dig som är över 30 år till att bli privat sponsor. Den som är under 30 år kan Bli medlem gratis här. Om du vill och har möjlighet är vi såklart tacksamma om du också vill bli privat sponsor även om du är under 30.

Varför privat sponsor och inte medlem?

Eftersom Tilia är en idéell förening har en som medlem rösträtt vid årsmötet. I Tilia vill vi att den rösträtten ska vara reserverad för ungas röster så att vi kan forma och utveckla verksamheten efter deras önskemål och kloka tankar.

Vill du som är över 30 vara med och bidra till föreningen inifrån tar vi tacksamt emot en ansökan om att bli volontär.

Hur blir jag privat sponsor?

1. Betala 300 kronor via BankGiro 151-1013 eller Swish 123 170 71 81, märk din betalning med “privat sponsor” (Ditt namn syns automatiskt, vilket du inte behöver ange).
  2. Fyll i formuläret nedanför
  3. Klart! (så snart du fått bekräftelse via mail att din betalning är verifierad)

Fyll i formuläret för att bli privat sponsor

* obligatoriska fält

Villkor för sponsorskap

All hantering av dina uppgifter sker enligt vår Integritetspolicy

Vi sparar bara de uppgifter vi behöver för att kunna besvara din förfrågan samt administrera och skicka ut information kopplat till ditt sponsorskap. Kontakta info@foreningentilia.se om du har frågor om vår integritetspolicy.