Anlita oss – Tilia

Anlita oss

Med grund i Tilias mångåriga arbete nära unga med psykisk ohälsa utbildar och föreläser vi. Vi anpassar och skräddarsyr om behov finns. Kontakta oss gärna!

1.Föreläsning för unga

2.Föreläsning för vuxna

3. Workshops självkänsla

Pris & bokning

Vill du beställa en föreläsning och/eller skräddarsy ett uppdrag? Hör av dig till oss.

E-post: info@foreningentilia.se

OFFERT ATT LADDA NED!

Om Tilia

Tilia är en ideell organisation som jobbar stödjande samt med påverkansarbete för ungas psykiska hälsa sedan 2012. Tilia finns rikstäckande via vår chatt, mail, lägerverksamhet och stödgrupper som du kan söka dig till oavsett vart du befinner dig i landet.

Nu aktuella med Psynkpriset i kategorin Egenmakt, från Sveriges kommuner och landsting. med motivering:

“2016 års pris går till Tilia för att alla dagar i veckan, året om vara någon att prata med, en axel att luta sig mot och en trygg vuxen att bolla med för de unga som behöver. Tilia arbetar rikstäckande genom chatt- och mailstöd. Chatten fungerar som ett medmänskligt stöd och fyller upp ett ”glapp” i samhället efter kontorstid när många vuxna går hem, men barn och ungas dåliga mående ökar.”