Klicka här om du vill bli sponsor

Tack

Sponsorer

Reach för Change söker, väljer ut och stödjer Change Leaders – personer med banbrytande idéer som gör livet bättre för barn. Genom stiftelsen får de lönefinansiering, kunskap och ett nätverk för att utveckla sina idéer. Totalt stödjer Reach for Change sina Change Leaders i 17 länder på tre kontinenter.

Mer om Reach for Change

Det är en utmaning att göra verklig skillnad och få till beständiga förändringar. Oavsett om det gäller individen som behöver hjälp att hitta nytt ljus i livet eller få en politiker eller myndighet att förändra arbetssätt och organisationer. Föreningen Tilia lyckas nå fram och göra skillnad. Det är vi mycket tacksamma för och stöttar med glädje deras arbete för ungas psykiska hälsa! - Ola Andersson, delägare

Mer om Tekompaniet

Hjälp Hemma vill stödja Tilia då deras fantastiska arbete ligger helt i linje med vårt mission* och för att det är en investering som garanterat ger bra resultat. *Genom att skapa en enklare vardag bidrar våra vardagsänglar till att Stockholms familjer får ett friare och lyckligare liv. - Peter Svanborg, grundare

Mer om Hjälp hemma

Vi på Sirona delar Tilias uppfattning om vikten av målinriktat och proaktivt arbete för att stärka ungas psykiska välbefinnande. Alltför många unga lider idag i det tysta. Er verksamhet är ett lysande exempel på hur man med begränsade resurser kan hjälpa unga ur den tystnaden. Vi önskar genom fortsatt nära samarbete stödja Tilia i ert viktiga arbete inom förebyggande, stödjande och opinionsbildande arbete. - Marit Vaagen, VD

Mer om Sirona AB

Samarbetspartners

Tilias stödchatt är öppen 21 - 22:30, varje kväll året runt. Kom gärna tillbaka då, vi ser fram emot att prata med dig. Tills dess går det bra att skicka ett meddelande nedan. OBS! Använd då din riktiga mailadress så vi kan svara dig.