Klicka här om du vill bli sponsor

Tack

Guldsponsorer

Hjälp Hemma vill stödja Tilia då deras fantastiska arbete ligger helt i linje med vårt mission* och för att det är en investering som garanterat ger bra resultat. *Genom att skapa en enklare vardag bidrar våra vardagsänglar till att Stockholms familjer får ett friare och lyckligare liv. - Peter Svanborg, grundare

Mer om Hjälp hemma

Det är en utmaning att göra verklig skillnad och få till beständiga förändringar. Oavsett om det gäller individen som behöver hjälp att hitta nytt ljus i livet eller få en politiker eller myndighet att förändra arbetssätt och organisationer. Föreningen Tilia lyckas nå fram och göra skillnad. Det är vi mycket tacksamma för och stöttar med glädje deras arbete för ungas psykiska hälsa! - Ola Andersson, delägare

Mer om Tekompaniet

Reach för Change söker, väljer ut och stödjer Change Leaders – personer med banbrytande idéer som gör livet bättre för barn. Genom stiftelsen får de lönefinansiering, kunskap och ett nätverk för att utveckla sina idéer. Totalt stödjer Reach for Change sina Change Leaders i 17 länder på tre kontinenter. De har stöttat Tilias grundare Annesofie Blixt i egenskap av ChangeLeader sedan 2016.

Mer om Reach for Change

Bronssponsorer