Donera

Just nu

Pågående är en insamling inför nyårshelgen 2017/18, som kan vara en jobbig tid för de som lever med psykisk ohälsa. Många rutiner och delar av tryggheten i vardagen försvinner, det finns ett outtalat krav på lycka, fest och familj. Många av de unga som vänder sig till Tilia har inte den tryggheten och blir därför väldigt ensamma.

Vi vill därför ordna ett Nyårsläger 30/12-2017 till 4/1-2018. Lägret är öppet för unga från hela landet och man kan söka till oss oavsett könsidentitet.

Bidra genom att:

• Swisha en summa till 123 170 71 81, märk betalningen ”Nyår” och eventuellt meddelande
  • Betala till Bankgiro 151-1013, märk betalningen ”Nyår” och eventuellt meddelande
  • Klicka på ikonen ”bidra” ovan eller här!

Löpande verksamhet

Du kan alltid Swisha eller sätta in en gåva direkt till vårt Bankgiro alternativt köpa någon av våra produkter. Din gåva går direkt till den löpande verksamheten med fokus på att inte stänga ner stödverksamhet när unga behöver oss vuxna som mest!

Foto: Linnea Björndahl, Tilialäger 2016
  • Swisha en summa till 123 170 71 81, märk betalningen ”gåva”
  • Betala till Bankgiro 151-1013, märk betalningen ”gåva”
  • Besök Tiliashoppen

”Jag kan inte riktigt greppa hur stor skillnad ni gjort för mig eller förstå hur denna sommar/höst kunde hända just mig. Tilia är som ett mirakel jag aldrig vågat hoppas på. Det känns som om ni har gett mig möjligheten att kunna avmaskera mig och skapa en ny verklighet. Ni har gett mig verktygen, och det jag tror jag behöver nu för att lämna det destruktiva och leva i kärlek är just trygghet och gemenskap.”

Deltagare sommarläger/återträff 2016

Att bidra till Tilia

Tilia är en ideell förening* som är beroende av bidragsgivare. Alla gåvor gör stor skillnad för oss och möjliggör de projekt vi vill genomföra för barn och ungas psykiska hälsa. Du kan enkelt vara med genom att skänka en gåva till ett projekt som är aktuellt just för stunden eller till den löpande verksamheten genom ovan.

*Föreningens ekonomi granskas av revisor och vi redovisar samtliga intäkter via Årsrapporter. Dessa rapporteras dessutom in till stiftelsen Reach for Change samt granskas av oberoende part, år 2016 av regeringens samordnare på området psykisk hälsa, Kerstin Evelius. Läs mer här!

Tilias stödchatt är öppen 21 - 22:30, varje kväll året runt. Kom gärna tillbaka då, vi ser fram emot att prata med dig. Tills dess går det bra att skicka ett meddelande nedan. OBS! Använd då din riktiga mailadress så vi kan svara dig.